Взявши простий паперовий квадрат,
Можеш ти світ збагатити в сто крат.
Світ особливий – веселий, моторний,
Радісний, класний і неповторний.
В ручках умілих папір оживає,
Радість дитинства він відчуває…
Чим більше вміння в дитячій долоньці,
Тим більше в серці і в розумі сонця!
«Умілі руки не знають нудьги»
Робота в гуртку «Умілі руки» - прекрасний засіб розвитку творчості, розумових здібностей, естетичного смаку, та конструкторського мислення дітей. Керівник гуртка Шапка Марина Георгіївна планує роботу в гуртку так, щоб вона не дублювала програмний матеріал з праці, а щоб позакласні заняття розширювали і загиблювали відомості по роботі з папером, картоном і тканиною. Роботу гуртка організовує з урахуванням досвіду дітей і їх вікових особливостей. Важливо те, що в роботу гуртка учні - гуртківці проявляють творчість, фантазії. У них розвивається відчуття відповідальності, і гордості за свою працю. У гуртку «Умілі руки» 10 учнів. Діти з радістю йдуть на гурток, із захопленням працюють, своїми відмінними роботами радують керівника та батьків.
Технічне моделювання – це перші кроки дитини до пізнання світу техніки, спроби ії власної діяльності. Тут учні вчаться моделювати від найпростіших моделей до найскладніших. Моделюючи найпростіші технічні вироби учні набувають досвіду власної творчої діяльності, розвивають конструкторські здібності, винахідливість, логічне мислення, уяву,фантазію, виявляють творчу ініціативу. Основними завданнями гуртка є засвоєння початкових технічних знань, елементарних уявлень і понять, ознайомлення з технічним моделюванням, конструюванням і дизайном.
|